fredag 10 april 2009

Gick ner till Creekside för att komplettera lite matvaror, det är samma väg som ner till skidbacken, där det finns ett lite köpghetto, precis när jag ska gå förbi liftkortförsäjgningen ser jag några som är ute och går med sin hund och en något större hund längre fram.... men du den var rätt stor.... för att vara en hund.... och svart.... hm.... den gick bakom en kollon och några skräptunnor så jag såg den inte igen innan jag gått några steg till.... oh jes det där är inte en stor svart hund, det där är svart björn... spanade in den några sekunder men efter som den var på väg i samma stråk som jag så visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig, man ska tydligen inte vända dem ryggen, men den verkade inte så intresserad av mig som kvällsmål så jag strosade vidare mot mataffärn. Nu återstod bara en sak... det har blivit mörkt och jag ska gå hem..... KUL! Har i princip alltid med mig kamera, men så klart inte bara för att gå ner till affärn som man gjort några gånger förrut..... så sorry ingen bild den här gången.

3 kommentarer:

  1. HUR kan man se en björn och inte ha kameran med sig??? Du får gå ut och leta reda på nalleman igen - och glöm inte kameran....

    SvaraRadera